niedziela, 6 marca 2011

Grunt to rodzinka ;P


Siemano!

Ale dzisiaj ładnie słonko świeci! :) A ja jestem skazana na odkurzanie i mycie podłóg ;/ No, ale jakoś przeżyje... Miałam to wczoraj zrobić, ale mi sie nie chciało ;P

Ostatnio zateskiniłam za wakacjami. Troche sobie powspominałam.... I tak mi się zateskniło za początkiem wakacji ( wyjechanie do mojej kuzynki). Na jej prośbę dodam zdjęcie ;)




Słaba jakoś - zdjecie z kamery ;P
Nie wiem, jak Wy ale ja już czuję wiosnę :) Kocham tę porę roku !

Idę odkurzać ;/
Bay!

8 komentarzy:

  1. Ej ej w niedzielę należy powstrzymać się od prac niekoniecznych !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niemądra! Kompletnie o tym zapomniałam ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje :* tak wiosna! :D tylko szkoda że dzisiaj proszył snieg ;p u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie wiosna ale bardziej lubie lato bo są wakacje ;D

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh wiosna jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałam do linków, bede zaglądać ;) [daggu.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń