niedziela, 20 marca 2011

H&M


Heyo!

Dziś mój tata obchodzi urodziny, co się wiążę z tym, że dziś będzie wieczorem zjazd kuzynów ;D Zapowiada sie ciekawie.

Kilka dni temu dorwałam w swoje ręce magazyn H&M! Ale się tym jaram! ;)



Wiosenna kolekcja zapowiada się ciekawie ;) Szkoda, że w moim mieście nie ma takiego sklepu, jak np H&M ;/

A teraz opycham się ciastem i słucham piosenki - `Glamorous sky`- znana z filmu `Nana`. Z początku nie byłam do niej przekonana, ale po jakimś czasie mi się spodobało :)

Na dziś to tyle.

NARKA!

PS. Ktoś wie z jakiej strony najlepiej ściągać filmy z youtube. Z góry dziękuje :)

8 komentarzy:

  1. A podziękowanie dla mnie za przywiezienie gazety to gdzie?! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie by można dostać taki magazyn ? :D U mnie nn ! ;* odżyłam. [daggu.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Dziękuje ;P
    2.Taką gazetę bierze się ze sklepu H&M, tylko że mi ją koleżanka dała, bo przy okazji była w Jankach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idz na impreze, wszystkie smutki mijają ! ;DTo gdzie mozna dostac ten katalog ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katalog bierze się ze sklepu H&M, tylko że mi ją koleżanka dała, bo przy okazji była w Jankach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. osz kurcze to nigdy nie zwróciłam uwagi, a h&m mam pod samym nosem o.O

    OdpowiedzUsuń