poniedziałek, 1 sierpnia 2011

spodenki

Heyo!

U mnie dzisiaj słonko świeci. Ach, dawno czekałam na taką pogodę ;) 

W środę byłam w Focusie w Piotrkowie Trybunalskim. W sklepach było pełno wyprzedaży - nawet -50% ;o. Niestety nic akurat z wyprzedaży mi sie podobało, ale za to znalazłam inne ciekawe rzeczy ;D

Jednym z moich zakupów były spodenki z motywem flagi Ameryki. Zakochałam się w nich od samego wejrzenia.




Polowałam na takie dobre już 3 lata ;) Dałam za nie 100zł, zakupione w New Yorkerze.

Jeszcze kupiłam sobie spodnie i bluzke, ale pokaże je w użytku ;D

Bay!

11 komentarzy:

  1. ślicznie;^^
    Mam konkursy na moim blogu, a widzę, że interesujesz się malarstwem, być może to coś dla Ciebie. Zalukaj do mojego bloga to poznasz szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przymierzałam najmniejsze i na mnie wisiały ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. super spodenki. naprawiłaś aparat? :) bo jakieś take ładniejsze fotki wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hey. myślisz że warto kupić tą 3 torbę, a4 wchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no troszke drogie, ale opłacały się, również je uwielbiam już!<3

    odwiedź& skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. faajne ;)
    ja poluję na top z flagą ;)

    OdpowiedzUsuń