niedziela, 13 listopada 2011

rysowanie

Siemano!

Dzisiejszy dzień jest jak każda niedziela - nudy. Nawet pogoda jest jakaś niemrawa xd 

Kilka dni temu kupiłam sobie książke o rysowaniu. Połowa tej książki jest jak rysować ołówkiem, co uważam chyba za najprostrzą z technik. Przyznam, że sama nie wiedziałam, że potrafie narysować takie rzeczy ;p


Kilka przykładowych rysunków ;)




Jak na moje początkowe wysiłki to wiele, wierzcie mi ;) 

Dobra biore sie za lekcje, bo jeszcze musze nauczyć sie na sprawdzian i kartkówke ;/

10 komentarzy:

  1. Nawet jak na początek wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie pożycz mi tą ''cudowną'' książkę!!!
    Też chcę tak rysować

    OdpowiedzUsuń
  3. ouu, ja nie wiedzialam, ze istenieje wgl. taka ksiazka. Naprawde jak na pierwszy raz to swetnie Ci to wyszlo. Nie wiem czy ja bym tak potrafila. Nie mam zdolnosci manualnych zadnych, jezeli sa to znikome ;o

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, za ile kupiłaś książkę i gdzie bo ostatnio sama myslałam o powrocie do rysowania...
    pozdrawiam :*
    Imky

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog;*jej ale ślicznie rysujesz,ja też umiem rysować,ale ty ładniej rysujesz;*
    zapraszam do mnie ,,obserwuj,, prosze;* o to mój blog :http://ciekaweatrakcjeznimixd.blogspot.com/

    z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, ja nie mam kompletnie talentu do rysowania. : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne rysunki :) zazdroszczę, bo jeśli o to chodzi, to jestem kompletnym beztalenciem.

    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę talentu!
    masz może ochotę się poobserwować? Buziaki

    OdpowiedzUsuń