niedziela, 8 kwietnia 2012

18-stka

Siemano!

Zacznę od tego, że życzę Wam wesołych świąt i oczywiście mokrego dyngusa! ;D

Wczoraj mój brat miał 18-stke (tak naprawde to miał urodziny 10 marca, ale z racji postu zrobiliśmy w kwietniu ;)). Tak się najadłam - zjadłam chyba najwięcej winogrona naraz w całym moim życiu (uważam, że jest on za bardzo uzależniający^^) - teraz to na sam widok jest mi niedobrze ;P


Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie widziałam mojego brata tak szczęśliwego, a w szczególności na takich imprezach rodzinnych, na których nuda nie miłosiernie panuje ;P No, ale w sumie mu się nie dziwie w końcu to jego święto ;D

W następnej notce dodam więcej zdjęć ;)

Narka!

4 komentarze:

  1. Ja również czekam na zdjęcia .

    Zapraszam do mnie na nową notkę.
    + Obserwuję, i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog !
    Będę wchodzić częściej ,obserwujemy?
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. już oczekuję fotek. ;D
    z tego co piszesz, jego osiemnastka była udana. ^ ^
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis. [on-our-way-united.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń