poniedziałek, 30 kwietnia 2012

dentysta

Heyo!

Jestem z siebie dumna, bo mogę spokojnie powiedzieć "jestem hardcorem" :D Otóż dzisiaj po południu poszłam do dentysty, na początku bardzo sie bojąc, ale po ułożeniu sie w fotelu pomyślałam "pieprzyć to" xd Bolało niemiłosiernie (nawet po DWÓCH znieczuleniach), ale wytrzymałam ;o Moja radość niestety nie potrwała długo, bo później dowiedziałam sie, że mam jeszcze dwa zęby do wyleczenia i jestem umówiona na 11 maja ;o

kocham ta piosenkę, ale filmik jest nie na moje nerwy^^
Niektórym się pewnie wydaję, że przesadzam z tym dentystą, że taki straszny i w ogóle. I wiecie co? Przyznam Wam rację, bo dentysty boję się jak nikogo innego :P

9 komentarzy:

  1. ahhahhahha, sikam z tej muzyy ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię dentystów! jak byłam mała to zawsze dostawałam jakąś pierdółkę XD teraz już nic nie dają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też strasznie boję się dentysty ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że za jakieś dwa tygodnie również mam wizytę u dentysty. :O Cóż, miejmy nadzieję, że nie będzie tak źle... Oby. x3
    Zapraszam na NN. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez nienawidze dentystów . :o

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś otagowana szczegóły u mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się strasznie boję dentyst.. Fajny blog, Zapraszm do mnie :p

    OdpowiedzUsuń