poniedziałek, 11 czerwca 2012

:)

Siemano!

Dzisiejszy dzień był bardzo męczący. Nie dość, że wstawanie o 6 rano to jeszcze kartkówka z fizyki i matematyki ^^ Przez ten długi weekend (u mnie trwał 4 dni, nie trzeba było przychodzić w piątek, bo wcześniej odpracowaliśmy ;P) strasznie się rozleniwiłam ;< Ale te 4 dni wspominam miło, bo moich rodziców nie było przez ten czas w domu, więc cieszyłam się z wolności ;D

makro xd

Od razu, jak wróciłam ze szkoły to poszłam spać i czeka na mnie jeszcze praca domowa z polskiego ;P

Narka!

3 komentarze:

  1. Moich tez nie było.Wyobrazasz sobie co sie działo ?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... chyba nawet boje się dowiedzieć, co sie działo ;o

      Usuń
  2. Właśnie, właśnie - niby już koniec roku, nikt nie ma zapału ani ambicji, a nauczyciele mimo wszystko z kartkówek nie zrezygnują. -.- Sama już kilku w tym tygodniu doświadczyłam, ech. :C
    Zapraszam na nowy wpis. ;)

    OdpowiedzUsuń