sobota, 2 czerwca 2012

twarz

Heyoo!

Dziś wstawię niedawno narysowany przeze mnie rysunek ;) W sumie to nie do końca wyszedł taki, jaki chciałam, no, ale trudno :P 


Ręka i usta mi nie wyszły,  może później je poprawie, bo na razie to jakoś czasu nie znajduje na nic. Nawet na pisaniu  na blogu. Pewnie każdy zauważył, że coraz rzadziej dodaje posty ;< Ale naprawdę, piszę najczęściej jak mogę ;) Pod koniec czerwca będę miała więcej czasu, bo jak na razie poprawiam oceny na koniec roku :P

Bay!

4 komentarze:

  1. troszkę zachwiane są proporcie twarzy ale cieniowanie wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie jest idealne, a ja uważam, że masz wielki talent i powinnaś go dalej rozwijać ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, również już niedługo przyjdzie mi poprawiać oceny. ;d A rysunek bardzo ładny. :3 Też ostatnio mam jakoś mniej czasu na pisanie...
    U mnie nowy wpis - zapraszam! :P

    OdpowiedzUsuń