niedziela, 8 maja 2011

Komunia

Heyo!

Jestem cała obolała i najedzona! 15 minut temu wróciłam z komuni. Ale się obrzarłam! ;o Zaraz chyba pękne. Dużo było dań, ale najbardziej ucieszyłam się na widok sushi! Było 7 rodzajów! Oczywiście spróbowałam wszystkich ;D Były pyszne! Naprawde trudno mi by było powiedzieć który smakował mi najlepiej ;)

A oto moja kreacja :)


Pogoda była piękna, więc pozwoliłam sobie na takie chodzenie ;P Sukienka kupiona w Top Secret za ok. 150 zł, a buty z housa - 80zł, fajne ale troche nie wygodne ;/

W piątek znów wybrałam się do natury i ponownie kupiłam sobie dwa lakiery ;o Ostatnio mam jakiegoś bzika na punkcie lakierów ;P


Po 5zł.


A tak sie prezentowały dziś. Zdjęcie troche niewyraźne, ale na żywo wyglądały świetnie! Miałam je dwa dni i nawet z jednego paznokcia lakier ani troche nie zeszedł, zresztą jak przy wszystkich moich lakierów z natury.

Dobra lece, bo w weekend wcale do książek nie zajrzałam i jeszcze mam paznokcie do zmycia! ;o

Bay!

7 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw, Masz świetny styl !
    Zapraszam do mnie www.pinkovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super sukienka i .. pierścionek ?
    gdzie go kupiłaś ? :d

    OdpowiedzUsuń
  3. W galerii łódzkiej w sklepie cache-cache ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) poobserwuję .

    zapraszam do siebie : poprostuzyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne lakiery, też się muszę wybrać do natury :) zapraszam do mnie
    misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. that dress is so cute and love your ring!!!

    OdpowiedzUsuń