środa, 18 maja 2011

Imieniny

Siemka!

Właśnie wróciłam z opalania ;D Staram sie opalić nogi, ale jakoś nigdy mi to nie wychodzi. Słonko dzisiaj ślicznie świeci! ;o

Dziś mam imieniny :) Sms -ów z życzeniami dostałam pełno! ;P

A to prezencik od rodziców :D


Wreszcie mam nową torbę na książki na dodadkowe lekcje. Szukałam jakiejś chyba z miesiąc, ale wszystkie, które mi się podobały nie miały wystarczającej pojemności na książki ;) A ta ma dużą pojemność. Została kupiona w diverse. Tu macie link, gdzie można ją kupić w różnych kolorach - http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/torby-i-plecaki/torby/torba-ypsi-iv.html#bialy

Wczoraj poszperałam po różnych blogach i natrafiłam na ciekawy konkurs - http://dirty-poison.blogspot.com/2011/05/2-konkurs.html

Nagrodę wybierasz sobie sam! ;o Ja osobiście wybrałam taką.


Chętnych jest dużo, ale zawsze warto spróbować ;)

Na dziś to koniec,

Pa!

6 komentarzy:

  1. No to wszystkiego naj!
    Przeglądając komentarze do starych notek na moim blogu dostrzegłam: dlen.bloog.pl Tam przeczytałam, że blog został przeniesiony na tą stronkę. I oto jestem xD
    Możesz mnie pamiętać z the-ewa-farna, ale z racji, że zmieniłam temat bloga, teraz znajdziesz mnie na: the-legal-wolws.bloog.pl ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat!!
    No torebka fajna!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sentimentallady.blogspot.com/2011/05/konkurs.html
    zapraszam do udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Olcia sory , że tak pożno ale życzę Ci dużo zdrówka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia Winiarska20 maja 2011 10:56

    Zdrowia i szcześcia .... torebka fajna a i nie mogłam twojedo blooga znaleźć :| ale znalazłam jak by co to ja jestem Natalia :* :* :*
    Nie mogę się doczekać wakacji :* :* :*

    OdpowiedzUsuń