sobota, 21 maja 2011

Koniec świata!

Siema!

Dzisiaj miał być koniec świata. O 18:00 na całej Ziemi miało być trzęsienie ziemi. Oczywiście ja tam nie wierze w żadne prorostwo ;)

Dzisiaj wreszcie widać lekką opaleniznę na moich nogach. I pogoda dopisywała ;D

Pół godziny przed `końcem świata` postanowiłam zrobić coś, co do tej pory nigdy mi się nie udało.


Ułożenie kostki! Mimo moich starań i wysiłków mój plan nie wypalił ;(

Dobra zwijam sie,

Narka!

PS. A Wam kiedyś udało się ułożyć przynajmiej jedną ścianke kostki? ;P

12 komentarzy:

  1. hmm, ja nie zaszalałam przed końcem świata, no ale może przed następnym mi się uda ;)
    co do kostki, mój kolega jest mistrzem w jej układaniu, kiedyś i mi się powiodło, ale to chyba było szczęście.. :)
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah, też słyszałam o tym "końcu świata" gościu podobno pięć lat wyliczał kiedy to się stanie, na szczęścia ( dla mnie ) na marne. kostki nigdy nie udało mi się ułożyć, nie mam tyle cierpliwości.

    mam pytanie jak dodać ten licznik odwiedzin? to znaczy wiem, że klikasz w to, ustawisz sobie jak chcesz i na koniec musisz wkleić jakiś kod. i moje pytanie brzmi gdzie? czy mogę liczyć na pomoc? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystko raz udało :)
    Ale tylko raz ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzisz do projektu swojego bloga, klikasz na `dodaj gadżet` i tam szukasz `HTML/JavaScript` i tam wklejasz ten kod tego licznika odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze jak próbuje ułożyć tą kostkę rubika , to po 5 minutach ją odstawiam, bo mnie denerwuje że nie moge ułożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam własny sposób na "układanie" kostki. Odklejałam te kolorowe te i przyklejałam tak jak powinny byc... ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się udało ::)
    Razz ;p
    Super dzionek !:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuzyn mi to tak sknocil, ze magia xD nie umiem ulozyc nawet jednej sciany. Kiepska jestem w takie gierki :D ale keidys widzialam kolesia na przystanku, ulozyl ja w minute ... jedna reka obracal to. Masakra =D
    + zapisalam sie do obserwowanych. Bede odwiedzac bo super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, trzeba mieć wiele cierpliwości, której ja niestety nie mam więc nie tracę na tym czasu. Bardzo interesujący blog. Bardzo bym prosiła abyś dodała mój blog do obserwowanych ja zrobię to samo. Zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nigdy jej nie ułożyłam. masakra jakaś :) zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń