poniedziałek, 8 sierpnia 2011

noce dłuższe, dni krótsze

Heyo!

Dzisiaj u mnie była ładna pogoda, ale wczoraj była burza i  przyznam, że u mnie burze są coraz to groźniejsze.

Po południu przyjechała do mnie kuzynka na kilka dni, więc zapowiada się na dużo śmiechu ;D 

Od kilku dni zauważyłam drobne zmiany w przebiegu dnia. Jest 21 i u mnie za oknem już ciemno! ;o A jeszcze niedawno o 22 było jasno! ;P 


U mnie w całej okolicy zielono ;) Mieszkanie na wsi chyba jednak ma jakieś zalety :P


Od jutra z samego rana biore sie za bieganie! ;o Więc musze wcześniej położyć się spać. Trzeba zrzucić kilka kilogramków ;P


Narka!

3 komentarze:

  1. rzeczywiście,też to zauważyłam.
    zapraszam : http://pastelova.blogspot.com/
    obserwujemy ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do The Make Up Blogger Award :)
    Gratuluję :)
    Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem : http://ollykrakowczyk-ollyoliwiaomnie.blogspot.com/2011/08/nominacja.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń