czwartek, 18 sierpnia 2011

świeże powietrze, gazeta i kawa ;D

Heyo!

Właśnie wróciłam z przejażdżki rowerowej. I przyznam, że tak dużego zmęczenia od dawna nie czułam ;P

Dzisiaj praktycznie cały dzień spędziłam na dworzu, przeglądając gazete i pijąc kawe. Ostatnio często mamy takie słoneczne dni, więc wykorzystuje je, dopóki nie zawita jesień ;)


Moja ulubiona gazeta HOT. Jeszcze od niedawna kupowałam Avanti, ale po zapoznaniu się z z tą gazetą uważam, że jest więcej ciekawych młodzieżowych rzeczy.

Internet mi sie ostatnio zacinał, więc dlatego dopiero teraz wstawiłam nowego posta ;)

Bay!

3 komentarze:

  1. O, też sb kupię jak mówisz że fajna. Będę miała na drogę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hm....fajnie ta gazeta wyglądą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Biorę udział w konkursie u Ankyl, i gdybym wygrała (co jest chyba niemożliwe), poprosiłam żeby Ania napisała do Ciebie, a Ty jeżeli mogłabyś to napisz do mnie na tel. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń