sobota, 27 sierpnia 2011

zakupy w galerii

Heyo!

Miałam wczoraj napisać notke, ale internet mi nie działał (ostatnio często mi sie to zdarza). Dzisiaj było tak gorąco, że nawet z domu mi sie nie chciało wychodzić. Dłużej niż 5 minut bym nie wytrzymała ;P Uważam, że to najbardziej gorący dzień dotychczasowych wakacji.

W czwartek byłam w Łodzi na małych "przed szkolnych" zakupach. Przeszłam sie do Galerii Łódzkiej. Oczywiście, to co upatrzyłam wcześniej na internecie zostało wykupione ;) Ale mimo to uważam, że upolowałam   
równie ciekawe ubrania.

   basebolówka - h&m

czarny żakiet - reserved

bluzka - Pull&Bear

bluzka - new yorker

spodnie - Pull&Bear. Miałam sobie kupić chabrowe (o których zawsze marzyłam), niestety zostały same największe rozmiary.

bransoletka - house

Ostatnio zauwarzyłam, że po dodaniu zdjęć na bloggera tracą swoją jakość. Czy tylko ja mam z tym problem? ;>

Bay!

11 komentarzy:

  1. ładny ten żakiet i pierwsza bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy a w szczególności bransoletka no i basebolówka piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. rurki i bejsbolówka <3 również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baseballówka świetna, myślałam żeby zamówić sb taką z japan style z allegro, ale przesyłka kosztuje 40zł więc się nie opłaca ;//
    zabieg się udał?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dałaś za basebllówkę i bransoletkę? xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza i branzoletka najbardziej podbily moje serce:P Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie, ile zapłaciłaś za bejsbolówkę? (;

    OdpowiedzUsuń