sobota, 10 września 2011

empik

Siemano!

Dzisiaj się wybrałam na mały wypad do Skierniewic. Musiałam sobie zrobić zdjecie bocznych zębów, bo będą mi potrzebne do ortodonty <możliwe, że będę nosiła aparat na zęby>. 

Szybko wskoczyliśmy tylko do housa, croppa i empiku. Sklepy były wyjątkowo małe i było w nich sporo ludzi.

Jedynie w empiku udało mi sie znaleść coś ciekawego.

 Książki Emily Giffin. Jest to jedna z moich ulubionych pisarek - mam już 4 jej książki ;)


Gdy zobaczyłam na półce płyte dżemu dosłownie nie mogłam się powstrzymać od jej zakupu. Miałam do wyboru 7 ich płyt, co wiąże sie z tym, że nad wyborem siedziałam przynajmiej 20 minut. Kupiłam ją dzisiaj, a zdążyłam przesłuchać jej gdzieś ok. 10 razy. Haha, teraz słysze w tle "Czerwony jak cegła, rozgrzany jak piec!" ;D

Narka!

Mam dzisiaj ochotę na jakiś film. Macie jakieś propozycje?

9 komentarzy:

  1. wiedż siostra ze mi kupiłas prezent na urodziny !! aa kocham cię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z urodzinami troche jeszcze sobie poczekasz, bo dopiero w maju masz. Ale dzięki za podpowiedź, mam nadzieje, że nie zapomne ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałaś może w empiku modeline fimo?

    OdpowiedzUsuń
  4. - trudno mi powiedzieć jakie. Interesują mnie różne tematyki,

    - Nie widziałam, rozglądałam się tylko za książkami i płytami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne butki te czerwone <33
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. odwiedzę cię niedługo posłuchać ;)

    OdpowiedzUsuń