poniedziałek, 23 kwietnia 2012

house

Siemano! 

Wczoraj pojechałam do Tomaszowa i poprosiłam moją ciocię, aby mi kupiła torbę z house, bo jechała do Piotrkowa. W sumie to chodziło mi o inną, ale stwierdziłam, że ta co mi kupiła jest fajniejsza od tej, co chciałam ;P
powiedzmy, ze nie ma tego bałaganu po lewo^^

Została kupiona z housa za 80 zł ;D
Przyda mi sie taka, bo mieszczą mi sie książki, a ta moja stara to jest już zniszczona do granic możliwości. Nie wspominając tego, że jest cała biała i przez rok zdążyła sie szybko ubrudzić ;)

Narka!

7 komentarzy:

  1. ciocię :O pff to ja ci ją kupiłam hahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, ładna. ;d może jeszcze zainwestuję, kto wie. ^ ^
    u mnie nowa notka, zapraszam. [on-our-way-united.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna, akurat też szukam torebki! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest!:)
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super torba! ^^
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń