środa, 25 kwietnia 2012

naleśniki :D

Heyo!

Wczoraj, dziś i jeszcze jutro mam wolne od szkoły, ponieważ jak niektórzy wiedzą są testy gimnazjalne :D Za dwa lata czeka mnie taki test ;o Niby dużo czasu, ale mi on nie miłosiernie upływa^^

Nie mam żadnych ambitnych planów na te trzy dni, więc będą one wyglądać podobnie, albo nawet i tak samo :P  
Całymi dniami oglądam jakieś filmy na internecie i nic mi sie nie chce :P

Dzisiaj rano zrobiłam naleśniki. SAMA! zrobiłam ciasto i usmażyłam. Chyba pierwszy raz w historii mojego życia :D


Dużo mi zostało tego ciasta, więc teraz pewnie na śniadanie, obiad, kolacje będę zajadała naleśniki ;D

Bay! 

5 komentarzy:

  1. widzę zatęskniło ci się za moimi naleśnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, za twoimi w szczególności, nawet nie pominając tego spalonego, którego spaliłaś podczas śpiewania i tańczenia jakiejś piosenki :D

      Usuń
    2. takie sa najsmaczniejsze ; )

      Usuń
  2. W moim przypadku rozegrałyby się kuchenne rewolucje. xd Kulinarność nie jest moją mocną stroną. ;d
    Zapraszam na nn!
    On-our-way-united.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń