niedziela, 24 czerwca 2012

do rodziny ;D

Heyoo!

Wczoraj wieczorem byłam na imieninach mojej cioci na grillu :P Co tu pisać ? Fajnie było i pojadłam ^^ Nie będę wnikała w szczegóły, więc jak na razie wstawię zdjęcie mojej kochanej małej kuzyneczki <3

Oczy ma jak  5-złotówki ;o

Zapowiada się ostatni tydzień szkoły. No w moim przypadku to tak naprawdę 3 dni :P Bo w czwartek na pewno nie idę, a piątek (zakończenie) nie zaliczam do tych "prawdziwych dni szkoły" - tzn. lekcje, przerwy itp. 

Więc od środy (może nawet wcześniej) zrobię sobie wakacje ;D

Narka!

5 komentarzy:

  1. Nie pałam wielką sympatią do małych dzieci, ale ta mała jest wręcz przesłodka. *u*
    Osobiście zamierzam chodzić do szkoły do końca tygodnia. Przynajmniej 100% frekwencji będę miała. C:
    Pozdrawia. ;)
    U mnie nowa notka. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie zdjęcie :)


    http://zuki-berlin.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedziałabym, ze oczy ma jak - 5- złotówki.
    a nie jak 5-groszówki.
    ! :D

    OdpowiedzUsuń