piątek, 20 lipca 2012

filmy

Heyoo!

Ostatnio w wakacje bardzo się nudzę, więc wieczorny czas spędzam na oglądaniu jakiś filmów :P Pokaże 2 filmy, które szczególnie mi się podobały, aczkolwiek mam małe do nich zastrzeżenia ;)

1. Mój tydzień z Marilyn


Ta historia jest o Marilyn i pewnym asystencie reżysera, który ją poznał i zapisał wszystko w pamiętniku. Marilyn przyjeżdża do miasta, aby nagrać film i poznaje tam właśnie tego asystenta. No i oni mieli romans itd. :P

Film fajny, ale liczyłam na więcej ^^

2. Projekt X


"Project X" to szalona komedia o przygodach grupki kolegów, którzy postanawiają zorganizować najbardziej wystrzałową imprezę urodzinową w historii. Film przedstawia widziane z perspektywy cyfrowych kamer przyjęcie zorganizowane przez nastolatków, które zupełnie wymyka się spod kontroli.

Hmm.. fajny film, ale bywały nudne momenty :P

To jedynie moje opinie. Radzę obejrzeć to samemu i wywnioskować, czy film był wart obejrzenia ;)

Bay!

3 komentarze:

  1. Muszę obejrzeć 'Mój tydzień z Marilyn' :P
    -paula

    OdpowiedzUsuń
  2. O "Projekcie X" sporo dobrych opinii słyszałam i chyba skuszę się na jego obejrzenie. Prezentuje się fajnie. :D
    Co do "Mój tydzień z Marilyn" interesuje mnie to trochę mniej, ale pewnie też obejrzę. c:
    Pozdrawiam i zapraszam na NN. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że Project X to świetny film !
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń