środa, 25 lipca 2012

pochmurnie ;(

Siemano!

Dzisiaj nie dość, że pogoda do dupy to jeszcze pojechała sobie dzisiaj ode mnie kuzynka i tak sie nudzę pół dnia, że jedyne, co mi pozostało to sprzątanie domu ;< Moi rodzice w czwartek wyjechali do Egiptu i jutro wracają, więc dzisiejszy dzień głównie spędziłam na sprzątaniu :P 

haha, lepiej nie wnikać, co nam wtedy odwalało :P 

Dzisiaj wieczorem mam zamiar obejrzeć film "Kac Vegas w Bangkoku" - pierwsza część mi się bardzo podobała. Mam nadzieje, że druga będzie równie (lub nawet lepiej) fajniejsza i ciekawsza ;D

W następnym poście (po obejrzeniu tego filmu) zdradzę Wam swoją opinię :)

Narka!

15 komentarzy:

  1. Haha, boskie macie miny na tym zdjęciu. xD
    Zapraszam na NN. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo przystojnego brata :P podoba mi sie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma dziewczyne?

      Usuń
    2. tak ma dziewczynę :P A kim ty jesteś? ktoś kogo znam? :>

      Usuń
    3. ja słyszalam ze nie ma

      Usuń
    4. A ty go znasz w ogóle ? kim ty jesteś ?
      *Możesz śmiało powiedzieć, nie powiem bratu :P

      Usuń
    5. niewazne. a jakie dziewczyny lubi????

      Usuń
  3. druga część Kac Vegas też jest meega ;33

    OdpowiedzUsuń
  4. kto pisał to wyżej ? mwuahahaha . lol :o :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edit : 2 wyżej ;P
      ps. może to ciupa pyta o brata ???? :D:D

      Usuń
    2. pewnie jakąś brzydką ma...podaj mi do niego numerrr

      Usuń
    3. Dziewczyna jest ładna ;) Nie, nie podam numeru :P

      Usuń