poniedziałek, 30 lipca 2012

Kac Vegas w Bangkoku ;D

Heyoo!

Tak jak wcześniej napisałam dziś zdradzę swoje wrażenia po obejrzeniu "Kac Vegas w Bangkoku" ;P 


Cały film mi się bardzo podobał! :D Jednak był za bardzo przewidywalny. Tak jak w pierwszej części, tak w drugiej 3 przyjaciół podczas wieczoru kawalerskiego gubią swojego kolegę xD Dlatego więc druga część była niby ciekawa, ale zarazem nudna - wiem, beznadziejne zdanie^^ Możliwe, że gdybym najpierw obejrzała drugą część, a później pierwszą to bym uważała, że pierwsza nudniejsza ;)

Film polecam, ale nie tym osobom, co już oglądali pierwszą część ;P

Bay!

2 komentarze:

  1. ja już oglądałam Kac Vegas w Bangkoku i uważam za troche nudne ze nie mieli co wymyślić w 2 części pierwsza dla mnie super a druga to taka nie bardzo

    OdpowiedzUsuń