czwartek, 27 września 2012

drobne zmiany

Pewnie zauważyliście, że zmieniłam tytuł bloga z "Nigdy nie mów nigdy" na "The line between wrong and right" . Nowy tytuł to fragment piosenki "Spider`s web" - Katie Melua ;) Po polsku oznacza on "granica pomiędzy złem a dobrem". Jak widać adres bloga też jest nieco inny. Zamiast "dlen09.blogpsot.com" ustawiłam na "dllen.blogspot.com" - według mnie ten adres jest łatwiejszy do zapamiętania :D


Żeby post wyglądał ładniej dodaje jedno własne zdjęcie makro ;D

Co do wyglądu bloga to jeszcze dzisiaj możliwe, że popracuje nad nim i coś się w nim może zmienić. Jednak  wczoraj jak próbowałam trochę zmienić szablon to nic ciekawego z tego nie wyszło. No, ale może dzisiaj coś wykombinuje :P

7 komentarzy:

  1. a myślałam że usunęłaś O_o

    Żartuje...za bardzo jesteś zżyta : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł bardzo fajny :)
    obserwujemy ?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne to zdjęcie. *u*
    Rzeczywiście adres jest łatwiejszy, a aktualna nazwa taka... bardziej poetycka. c:
    U mnie NN - zapraszam. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny tytuł bloga :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że zmiana jest na plus :) może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń