wtorek, 25 września 2012

kolejny powrót - nowy początek :D


Kurde, nie wiem od czego zacząć. Pewnie zauważyliście, że ostatnio w ogóle nie pisałam postów. Mało czasu, nauka, mała ilość czytelników i brak motywacji na dalsze działania. A później po prostu zapomniałam o blogu :/ Dzisiaj na fb napisała do mnie jedna z czytelniczek, dlaczego nie prowadzę bloga. I w sumie sama tak dokładnie nie wiem, co było konkretną przyczyną :P Myślę, że chyba mała ilość czytelników, ale od dziś postanowiłam od nowa pisać. Postaram się codziennie dodawać po jednym poście, aby nie zaniedbywać bloga. Od dzisiaj będę odpracowywała to, co zaniedbałam przez ostatnie dwa miesiące.


podczas "kręcenia się na rurze" xD

To chyba tyle, co chciałam powiedzieć :P Obiecuję, że codziennie będę dodawała przynajmniej po jednym poście. Chyba, że po miesiącu liczba czytelników nie wzrośnie albo co gorsze spadnie to wtedy pomyślę, co dalej z tym począć :P

5 komentarzy:

  1. dzieki za komentarz :) + piekne mas wlosy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że na zdjęciach ładniej wyglądają jak na żywo :P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha nie moge z tego ;p

    jak sobie tylko przypomne ten dzień to normalnie leje sie ze smiechu!

    OdpowiedzUsuń