niedziela, 4 września 2011

PS Kocham Cię

Siemano!

Pierwszy dzień szkoły był ciężki. W piątek miałam 7 lekcji i zapowiada się, że codziennie tyle będę miała ;/ Jeszcze w poniedziałek mam test z matematyki <nie cierpię tego przedmiotu>! ;o 

Dwa tygodnie temu wreszcie się wziełam za czytanie książki PS Kocham Cię. Ciekawa książka i czuje smutek, gdy na myśl mi przychodzi, że zostały mi tylko 2 rozdziały na 50 ;P

Kurczę, nie mam pojęcia co jest z tą grafiką ;/

PS Kocham CięBezpretensjonalna, lekka i pełna humoru powieść obyczajowa na temat ważny i - poważny. Jak znów pokochać życie, gdy w wieku trzydziestu lat traci się najlepszego męża i przyjaciela? Przed takim problemem staje Holly, młoda wdowa. Pomaga jej... zmarły mąż Gerry, który zostawił jej plik listów do otwierania co miesiąc przez rok, aby wypełnić pustkę i sprawić, by Holly znów mogła być szczęśliwa.

Na podstawie książki powstał też film, który własnie mi się ładuje i zaraz będę brała się za oglądanie,

Narka!

7 komentarzy:

  1. ja mam tę książkę ale jest dłuższa cieńsza.. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, ode mnie xd zmazałaś marker tam gdzie była cena? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo się trochę zdarło i nie ładnie to wyglądało, więc byłam zmuszona reszte zetrzeć ;) Ale i tak wiedziałam jaka jest cena tej książki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę to przeczytać , zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj.. gruba ta książka ;p
    miłego czytania ;d
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie lubie matmy,obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń